elinaeek

22022012


Jag säger det ingen, vart tar tiden vägen? Har varit hemma sedan klockan fyra och har sedan dess röjt upp mina saker på undervåningen och suttit framför datorn. Druckit lite te, tänt ljus och skickat iväg en praktikansökan till en fotograf, bara hoppas på det bästa nu!

Min näsa har inte varit med mig de senaste dagarna, så idag skippade jag träning och vilar upp mig tills i morgon istället. Och eftersom att jag inte skulle träna tänkte jag vara duktig med att bli klar med historian, men som sagt har inte ens öppnat dokumentet ännu så min eftermiddag blev inte riktigt som jag skulle.

Nu istället ska jag göra ett nytt försök med historian, värma till en kopp te och sätta på Big Brother 24/7!

Alicia Sjölin

Gummsan! Måste bara säga att jag blir på sånt mys-humör av dina fina bilder!

Blir så stolt över dig, helatiden!

Satt och berättade för mamma och pappa hur otroligt fin du är innan. Åh vad jag gillar dig! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress