elinaeek

Torsdag 23/2 2012
    
Vill tacka alla fina människor som jag har runt omkring mig, som gör mina dagar fantastiska! Små fina ord från olika håll gör mig så glad♥

Goddagens godingar! Skoldagen idag har gått bra, typ inte gjort något vettigt förrutom att planera lite inför ett kommande mini evenemang. Fick även idag sluta tidigare så jag tog tre bussen hem, började dagen med att försova mig och som vanligt är jag inget fan av skolans lunch så när jag kom hem lagade jag lite Curry pasta och har sedan skrivit klart historian. Den är iväg skickad till min lilla pingla Alicia som är snäll och läser igenom mina grejer, och sen ikväll blir den förhoppningsvis inlämnad.

Nu ska jag sätta mig och renskriva mattetentan eller näe det ska jag inte alls, ska ta de lugnt och slö surfa lite på internet.. för om cirkus 25 min ska jag åka och träna, tjohoo!  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress