elinaeek

Jag saknar dig mindre och mindre
God kväll på er! 

Sitter invirad i en filt ute på altanen med ett glas vitt vin i handen, det är lite små kylligt ute men man får göra det bästa av situationen, myser till det med lite mys-musik till också. Har även suttit och fått i mig lite taccos, är själv hemma ikväll så jag orkade inte ställa mig i köket vid halv åtta då jag kom hem ifrån jobbet, så det fick bli resterna från i söndags kväll! Har även sedan jag kom hem från jobbet vid halv åtta, varit ute på en kvällpromenad tillsammans med Hugo i skogen, lillpojken måste få springa av sig lite när han har varit ensam hemma några timmar idag :}

Tänkte att jag skulle ladda ned någon bra film inför kvällen och ha en riktig myskväll, vilket innebär att inte göra någonting. Endast mysa med min lilla pojke här hemma! :}
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress