elinaeek

New Dress
Hej på er!
 
Vilken bra helg jag har haft! I fredags var det som sagt festligheter på schemat, och inte vilka festligheter som helst utan överraskningsfest för Tim som nu kommit hem ifrån USA efter 1 år tillbaka. Var en trevlig kväll, men blev hemgång rätt så tidigt för att fortsätta kvällen med massa mys med bästis i vår stuga. Hade köpt massa, jordgubbar, färsktbröd, choklad, godis, cola, vindruvor, kex och lite ostar. Så vi kom i sängs vid tretiden..
 
Igår vaknade vi upp en efter lång natts sömn och satt oss ute på vår inglasadealtan och åt frukost som bestod av fredagens rester. Städade ur stugan och gjorde en spontan tripp in till Borås. Skulle egentligen bara ut och hitta på något men jag kom hem, med två klänningar, örhängen och en kavaj :}
 
Det här är en av klänningarna som jag fick med mig hem, från Nelly Outlet. Och jag bara älskar den, så fint svall på den. Kommer passa perfekt en sen sommarkväll :} Visar resten idag eller en annan dag under veckan som kommer.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress