elinaeek

3 in 1
God morgon på er!
 
Nu var det någon dags sedan sen sist, men det har varit väldigt lugna dagar så det har ej hänt så mycket. Under förmiddagen i Tisdags åkte jag och pappa in till Ulrichehamn för att fika med bebisarna. Väl hemma därirån hann vi knappt komma hem innan det började stå skur i backen och åskan drog över få fina lilla by. Den här eftermiddagen kan ha varit den värsta jag har varit med om. Satt ensam hemma med Hugo i knät när blixten slog ner i ett träd 150 meter ifrån vårt hus. Hela huset skakade, och det var en jäkla smäll alltså! usch fy fan, brukar inte vara åsk-rädd men det här var inte kul!

I Onsdags var det dags för brejk i ledigheten, jobbade mellan 09:00-18:00.
 
Igår Torsdag hade jag fått i uppgift att städa hela undervåningen under förmiddagen, så jag röjde upp, dammade, dammsög och tvättade golven i samtliga rum. Det tog sin tid men när jag var klar lade jag mig ute på altanen och gottade mig i solen samtidigt som jag pluggade lite körkortsteori. På eftermiddagen sedan övningskörde jag in till Borås där jag mamma och Wilma mötte upp Emelie. Gick i lite affärer, fick med mig tre plagg hem som jag tänkte visa er lite senare (ska i alla fall försöka komma ihåg :} ). Vi tänkte även passat på att kolla på Loreen medan vi var i stan. Men jag och Wilma blev fast bland allt jävla folk som igår verkligen var idioter. Det var helt jävla knökat och alla tryckte från alla möjliga håll så man fick hålla i sig för att inte ramla. När vi äntligen kom undan folkmassan beslöt vi oss för att åka hem istället. Väl hemma satte vi oss i soffan och åt jordgubbar med mjölk och tittade på slutminuterna av fotbollen.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress