elinaeek

Midsommarafton 2012
Nu ska jag försöka komma tillbaka på bloggbanan igen, en underbar resa är gjord och en dunderbar midsommar helg har passerat. Man behöver verkligen inte ta sig till kusten för att få en kväll att leverera. Jag firade min midsommar med Emelie, David, Davids lillebror och hans tjej och ett annat Svenljunga-par. Kvällen började tidigt med tipspromenad med ordvitsar och frågor som "vem får upp den först", jag tror ni vet jag pratar om. Kvällen forsatte med fem-kamp, tjejerna vs killarna, där vi fick stor stryk innan vi åkte hem till oss och duschade och gjorde iordning oss för kvällen. Kvällen bjöd sedan på grillat, sång, massa dans, deeptalks och såklart alkohol. Var en bra drag hela kvällen och jag tackar alla som var med och gjorde det till en kanonkväll! Jag,  Emelie, David och Hugo deckade i bäddsoffan vid halv tre, och dagen efter vaknade jag och mådde som jag gjorde ;}
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress