elinaeek

2012-03-24
    
Det är cash helg för min del denna helgen, jobbade idag mellan 12-16 och lika så imorgon. Har även idag varit kul att jobba, mycket folk de två första timmarna så tiden gick fort :}

En annan rolig sak som jag vill berätta eller det är väl tur i oturen egentligen, för att det är en tjej på jobbet har sjukskrivit sig för en längre tid frammåt kanske ändå in på semestern. Och eftersom att det då är jag som kommer näst på tur när det gäller de utdelade tiderna, fick jag frågan av min chef idag om jag skulle kunna tänka mig att jobba varannan helg framöver, självklart vill jag det!! Redan nu vet jag att jag kommer jobba hela nästa helg, sen helgen därpå är jag ledig och sen jobbar jag de två hela helgerna som kommer efter det. Det blir oftast längre dagar och även mycket mer tider mot vad jag egentligen skulle haft, så det känns jätte skönt!! :} Nu lär jag ju skrapa ihop ännu mer pengar till min kommande bil och resor, livet är fint ibland!

Kvällen har jag spenderat uppe hos min små underbaringar, var uppbjuda på kvällsmat så det blev grillat kött med sallad och potatisgratäng + lite extra mys med lill killen♥ Stannade även kvar och kollade klart på gladiatorerna. Nu har jag legat i min säng och små surfat lite på internet i väntan på att mitt täcke skulle bli varmt. Inte så smart kanske att hänga ut täcket på vädring kl 11 och ta in det 5 minuter innan jag skulle lägga mig i sängen, men jag har lyckats med att få upp värmen med hjälp av elementet! Så nu ska jag sova, god natt godingar!
teodora

hej! Var med och tävla om mobilskalet "Pink flower dream" på min blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress