elinaeek

Converse tips!


Till er som har vita converse som börjar bli en aning för smutsiga så har jag ett litet tips. Jag gjorde detta nämliga på min vänster dojja som ni ser på bilden, dock gjorde inte min redigering skon rättvis men jag tror ni kan se skillnaden i allafall :}

Och det enda ni behöver till denna dunder kur är en scotch sprite eller eventuellt en annan borste som du kan gnugga med. Häll sedan lite vit tvättmedel i en burk och blöt valfri borste med varmt vatten, sen duttar du borsten i tvättmedlet och börjar gnugga in det i skon. Ge det lite tid så lovar jag att ni kommer att se ett fint resultat :}

Och till skosnörena så gör en blandning av varmt vatten och vit tvättmedel och låt snöret ligga där i en stund, ta sedan upp det och gnugga på de ställen där de är som mest smutsiga :}

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress