elinaeek

2012-02-07

Goddagens på er! anledningen till varför ni inte haft någonting läsa om här på bloggen så är orsaken den att det inte har gått att publicera inläggen via appen, men drar en kort resumé om dagarna som gått..

I Lördags spenderade jag hela dagen i Kungsbacka, kungsmässan tillsammans med mami och mini. Lyckades göra åt 3200 kronor vilket är förvånadsvärt mycket för att vara jag ;} Men mycket utav det jag köptekommer jag att ha nytta av från och med fredag och mågra dagar framöver!

Igår hanna jag med ett tidigt träningspass tillsammans med Emelie, kondition och styrka. Under förmiddagen städade jag upp på mitt rum eftersom att det har varit kaos där de senaste veckorna. Men nu börjar det komme i sin ordning igen, ska bara damma av och sånt en annan dag för det hanns de inte med. Från lunch och tre timmar framåt satt jag i solen och gottade mig med lite plugg i handen.

Idag då har vi haft "inställd" lektion, men jag åkte in till skolan klockan åtta och försökte skriva lite på mitt nationella svenska tal som jag skall håll på torsdag. Gick som det gick, men resten utav dagen bestod av nationella i engelska, och jag har förhoppningsvis gjort mitt sista engelskarbete, vilket känns otroligt skönt! Nu hemma ska jag sätta mig med ännu mera plugg, har marknasföringsprov imorgon vilket kommer suga, men antar att det bara är att göra sitt bästa :} 

hej så länge!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress