elinaeek

2012-05-09
God förmiddag, idag är jag hemma på grund av en del anledningar så därför har jag tänkt mig en riktigt produktiv dag idag. Skulle upp och tränat vid åtta idag, men valde istället att ta en liten längre sovmorgon och plugga lite körkortsteori istället så får bli träning ikväll helt enkelt. Har även lyckats skriva klart mitt tal och mitt pm till muntliga nationella i morgon, vet ej om det är något att ha men har lagt det åt sidan för stunden.
Känner mig annars sjukt stressad över alla skolarbeten som ska in, innan sommarlovet + att jag kommer missa mén veckas arbetande under nästa vecka då jag ska ut på äventyr! Näe om jag ska hinna med allting idag måste jag skynda mig på nu, vi hörs!
{är för lat för att ladda upp en bild idag}
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress