elinaeek

Produktiv-dag

Vilken underbar dag det har varit idag, strålande sol, riktig het värme. Lite utomlands känsla med den kvava och varma vindarna, underbart! :}

Och idag har mitt hjärta lättat en aning, fick veta att vi ska skita i sista uppgiften vi har i mdk och att jag troligtvis slipper göra en kompletteringsuppgift i samma ämne!!! Förstår ni vilken lättnad? Nu är det bara historia, produktplacering och nationella i matte på Onsdag kvar sen välkomnar jag mitt sommarlov med öppna armar! :D

Efter skolan idag, var jag ute en sväng med Hugo träffade på bebisarna och farmor, fick även med mig lilla Almis hem en stund. Satte mig sedan med två av mina kompletteringsuppgifter, 1/2 klara.. Rundade av pluggandet med träning vid halv nio, och nu sitter jag nyduschade har kollat på bb.. Dags att gå till sängs nu!

God natt :)

>> jag idag <<

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress