elinaeek

Party all night
Blev en riktigt bra kväll igår! Louise kom till mig vid halv sex tiden så vi fixade oss tillsammans innan vi åkte till Tranemo för att förfesta tillsammans med ett gäng andra tjejer. Kvällen spenderades sen på Harrys där det var White Party. Vi drack goda drinkar och dansade så att svetten rann, avslutade sen kvällen inne på donken innan vi tog bussen hem igen. Fick en härlig kväll med ett gött gäng tjejer!

Natten har varit förjävligt rent ut sagt, vaknade upp av att jag har svettats, hade jävla huvudvärk och annan värk i hela kroppen. Trodde att jag hade drabbats av en riktig hangover först, men det visade sig efter någon timme att jag hade fått feber under natten, så idag tillbringar jag min dag i sängen med lite PLL avsnitt och så mycket bättre!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress