elinaeek

Ren bil
Vart tog eftermiddagen vägen idag egentligen? Jag fjäskade mig in hos mormor för lunch vid ett och när jag var där nere passade jag på att tvätta min fina lilla Bibbi, eftersom att far min bara skitar ner henne ute i skogen hela tiden. så det var på tiden och nu skiner de om henne, ren och fin!
 
Spenderade sedan eftermiddagen tillsammans med mormor, kom inte hem innan kvart fem och då tog jag med Hugo ut för rasta honom. Utöver det så hann blev jag nästan klar med min projektplan bara finliret som är kvar, dock tog det typ hela dagen fram till lunch så har ej hunnit med att plugga till provet på Torsdag. Så, så fort mamma åker iväg på spinningen tänkte jag passa på att plugga lite framför spisen och dricka lite te i hopp om att min hals ska bli bättre.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress