elinaeek

Min Tisdag
Sista bilden från slutuppgiften i foto A..
 
Idag har jag haft en mysig dag med mina fina vänner, först en kort skoldag där det enda vi gjorde var att presentrera våra bilder från slutuppgiften i foto A. Därefter en kort presentation om en markandsundersökning vi har arbetat med de tre senaste veckorna.
 
Under eftermiddagen satt jag och mina fina vänner inne på viskan och myste med varsin kopp te och lite gofika :D Satt och myste i två timmar innan jag och Alicia drog oss tillbaka till skolan för att möta upp vår lärare och en annan ambassadör för mässa i Viskafors.
 
Tog mig sedan bilen hem i spöregn och har precis suttit och druckit upp en kopp te framför tv:n, nu ska jag hoppa in i duschen och ta mig en varm dusch innan jag gör i ordning mig för natten.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress