elinaeek

Sunday
Söndag kväll, i morgon börjar en ny vecka med nya möjligheter och allt var det innebär. Jag har haft en lugn och rolig helg. Igår var jag inne på Borås hela förmiddagen för öppet hus på skolan, kom hem storstädade rummet och lyssnade på hög musik. Började sen lätt göra i ordning mig inför kvällen då bowling med big sis, Elin, David och Peter på schemat. Snäll som jag är ställde jag upp som taxi, så de äldre fick festa till det lite. Började i alla fall med en timmes bowling och avslutade med en timmes biljard, roligare än vad man kan tro!! Åkte sedan hem till Elin och Peter för att dricka kaffe och avrdunda för kvällen.....
 
Idag vaknade jag upp med suget efter en riktigt god frukost, så jag ställde mig i köket och bakade scones. Satt tillsammans med mamma, mormor och Wilma med tända ljus på bordet och drack te samtidigt som vi åt mina scones. Under dagen har jag annars, som jag nämnde innan tittat klart på första säsongen av Hart of Dixie, varit ute på promenad och bara tagit det lugnt..
 
Emelie, kusin och jag på bowlingen igår:
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress