elinaeek

Produktiv dag
I lördags när jag kom hem ifrån jobbet, satte jag mig på altanen med ett glas rosé i handen och njöt utav den sista kvällssolen, pappa tände grillen och jag, jag kunde inte må bättre! =) Jobbade även mellan halv tio och tre igår, somnade i solen när jag kom hem och sen gav jag, mamma, wilma och Hugo oss ut på en lång kvällspromenad, avslutade kvällen hos mormor och morfar med pizza och rosé!
 
Idag vaknade jag upp vid tio i fem med magsmärtor, låg och vred mig i sängen i en timme innan jag kunde somna om igen, hade en lugn morgon med några one tree hill avsnitt innan jag tog mig ur sängen. Utöver det så har jag varit produktiv idag, skrivit på min projektrapport och satt ihop min fotobok som måste skickas efter ikväll!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress