elinaeek

Sushi & Studentpresenter
Idag hämtade mamma upp mig vid skolan, åkte in till stan och åt sushi på Eest.
 
Har sedan innan tittat ut en ring från Thomas Sabo som jag önskar mig i studentpresent utav mamma och pappa, så var förbi på Idé guld och provade ut rätt storlek på den. Har även varit ute efter en ny klocka (eller jag har väl aldrig riktigt ägt någon), fick pengar av familjen när jag fyllde 18 för att jag skulle kunna köpa mig en men det har bara inte blivit av, men nu hittade jag en stilren & snygg klocka från Michael Kors som jag bara älskar!
 
Just för tillfället sitter jag hemma hos Emelie tillsammans med Wilma, det är myskväll med taccos, film och godis som står på schemat. Emelie står i köket och steker köttfärsen så bäst jag går och hjälper till! :)
 
Anna

Visa bild på klockan!:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress