elinaeek

I´m sorry
Det är inte bara här inne på bloggen som det ekar, hela mitt liv har ekat den senaste veckan. Det skrämmer mig nästan att jag bara varit i skolan 1 dag denna veckan vilket innebär att jag inte träffat på människor, inte uppdaterat twitter/instagram-feeden på 6 dagar, mina senaste sms har gått till familjen, jag har inte haft kontakt med en enda människa. Det finns ett tomrum i mitt hjärta som bara en person kan läka, jag saknar dig.
 
Jag ber om ursäkt för de uteblivna svaren när folk hört av sig till mig, jag har bara inte orkat.
 
BYSOFIA


BYSOFIA.SE (läs bara om du vill)
Delar med mig av min sjukdomstid när jag som åtta åring blev svårt sjuk, hur familjen klarade sig igenom då huset brann ner och vi miste allt. Och hur jag går vidare efter att min far fick lämna oss på bara fem veckor då cancern tog över hans kropp. FUCK CANCER! Ber för varje dag att alla ska få vara friska!

Modegalen tjej som delar med sig av allt från outfits, tips, vardagligt och mitt frilansande som modell bland annat för nelly.com.

Sen är även en ny Tävling igång där du bland annat kan vinna en Victoria Secret produkt, vilken tjej älskar inte det? Hoppas du hittar något du gillar och att vi ses i bloggen! Annars ha en underbar dag!

TÄVLING - http://bysofia.se/2013/february/tavling-fragestund-2.html#comment

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress