elinaeek

Fotografering i morgon = HJÄLP !
Hej bloggen!
Vid sex tiden någon gång gick jag ner till stugorna. Grillade tillsammans med mormor & morfar och wilma. Efter en stund kom m & p . Kollade på fridrotten, Go BOLT ! I morgon har vi fotografering och det innebär att jag kommer ha BAD HAIR DAY !  Får gå upp extra tidigt elr haha , värst är väl ändå vad man ska ha på sig ? =)

Men nu ska ja gå och tvätta bort sminket ta mina medel sen mysa ner mig i sängen och sova !
Kanske hinner med en outfit/facelook bild innan jag åker, får se hur det blir med det :)

puss och godnatt alla fina läsare <3
emelie

åh kul å höra, tack! :D

ronak

sv; hahah lätt! ;D

Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;) Inlägget ligger på sida 2 på bloggen :)

Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;) Inlägget ligger på sida 2 på bloggen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress