elinaeek

BACK ON TRACK

Jag är hemma från en awesome helg i falkenberg, med ett härligt gäng fullt med galna brudar! Jag ska fråga sandra om jag får sno några bilderna av henne, så ska ni allt få se (för er då som inte redan har sett dom på facebook).

FREDAG:
I fredags då efter att jag skriver inlägget om att jag befann mig i varberg skjutsade pappa in mig till Olofsbo. När jag kom dit möttes jag av Linn & Louise, satt och snackade lite och sen drog vi ner till havet för att bada, första gången i år! Sen var det bara hem duscha, och göra i ordning oss. Vid halv sju drog vi vidare till Sandra på käk och för fest! Och lite senare drog vi in till glommen :)

LÖRDAG:
När vi vaknade var vi sugna på film, så jag, Louise och Sandra åkte in till stan och hyrde 5 filmer. Salmades hos Sandra för att titta på film, hann inte så långt innan vi skulle hem och äta igen. När vi hade käkat började vi att fixa oss igen, fick ytterligare lite käk och sen stack vi till Johanns för lite för fest med brudarna. Fast efter en stund så åkte vi till tranemo killarna och hade ytterligare lite för fest med dom. Men det blev lite drygt i slutet så vi bestämde oss för att dra in till glommen lite tidigare. Fast påvägen blev vi inbjudna till ytterligare en för fest hos någon tjej Lousie "kände". Men efter de så stack vi in till glommen igen.. Blev några kisse/drick paus påvägen, träffade Magnus Uggla och hade trevligt. När vi var framme gick vi in i öltältet och såg att det var karaoke på scen, självklart  taggade vi till att gå upp på scen och sjunga. VILL HA DIG I MÖRKRET HOS MIG, TIDEN DEN STANNAR NÄR VI RÖR VI VARANN!! Haha, så galet kul.. Blev en sån jäkla rolig kväll tillslut! Sista tiden när vi var inne i öltälet och dansade & skrek till varenda låt, så var det galet kul!

HELT LYCKAD HELG, TACK TJEJER♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress