elinaeek

Ingenting går som det ska

Åh, vad jag blir irriterad..

Har suttit och pillat lite på sandras nya design till hennes blogg. Jag råkade göra lite fel så jag var tvungen att återställa kodmallen. Men ändå blir ingenting bra, tar bort vissa koder i från mallen men ändå försvinner det inte på själva bloggen. Elina Ek måste lära sig att ta back up på alla kodmaller och skit innan hon ändrar för mycket, inte första gången det här händer! Väldigt irriterande, men funderar på om det är våran dator som vill retas med mig eller något, för seg det är den.

Funderar iaf på att komma i sängs tidigt idag, finns ingenting på tv och någon ny film har jag inte heller laddat ner. Inte min kväll känner jag just nu, men lämnar datorn nu (förhoppningsvis) kommer säkert någon ändring ;)

GOD NATT!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress