elinaeek

Torsdag
En av de bästa dagarna på detta lovet kan jag men all sannorlighet säga!

I början av VT i åttan hände det något, jag kan inte riktigt sätta fingret på precis vad som hände. Från början var vi sex, men sen splittrades vi och blev 4 & 2, jag och Louise mot de andra tjejerna. Det här töntiga små sakerna höll på ändå tills vi slutade nian. Vi ignorerade varandra i skolan och allt, pratade inte med varandra. Men det värsta av allt var att jag förlorde en helt underbara vän, min bästa vän från sjuan! Perioder som jag blev sårad och inte alls mådde bra, var det en person som stod upp för mig, och gjorde att jag orkade med min skoldag. Denna fina flicka vid namn Nathalie Johansson träffade jag idag! Efter 1,5 år tog vi upp kontakten på riktigt, på festen i fredags bestämde vi oss för att vi måste träffas. Vi har missat så mycket i varandras liv, det gick inte en minut som vi var tysta idag, från halv 12 till tjugo i 8 satt vi och pratade konstant. Det var precis som vi alltid hade umgåts, tack för en jätte trevlig dag Nathalie! ♥

nathalie

Lilla gumman,

började lipa faktiskt, inser nu hur mycket jag faktiskt har saknat dig<3

jag hade jätte mysigt och hoppas verkligen vi gör om det snart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress