elinaeek

Botten..
Mitt humör var verkligen på botten idag när jag kom hem. Var egentligen meningen att jag skulle stanna kvar i stan och möta upp Linda lite senare när hon hade slutat så skulle vi gå och ta en fika. Men har en Vg-uppgift till mediekunskapen som måste in innan 00:00 ikväll och så kände jag själv att humöret var påväg neråt! Jag gick lite inne i stan medans jag väntade på bussen, skulle gå och köpa en tröja till farmor blandannat. Och när jag går inne istan får jag ett sånt jävla sug efter chokad. Det var inte klokt, var så nära att hoppa in i någon kiosk och köpa med mig typ 10 200g chokladkakor. Men som sagt, jag vet att jag inte kan det och därför lät jag bli. Åkte hem trött, sur och hungrig istället..

Nu ska jag sätta igång och få mediekunskapen gjort, puss & hej så länge!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress