elinaeek

Onsdag 22:e september
   
   
PLUGG HELA DAGE LÅNG!

Tänker inte ursäkta mig för dålig uppdatering, men har haft noll tid och insperation till att blogga och då blir det inget bra!

Däremot kan jag berätta att jag sov min första natt i Borås i måndags. Fick lite sovmorgon som verkligen var behövlig, för jag var pigg och glad hela dagen!

Idag ställde jag inte någon klocka utan tänkte ta mig lite sovmorgon, vaknade vid halv nio och skuttade upp ur sängen för att åka ner till mormor och morfar & träna. Körde 25 minuter på crostrainern, styrka för armar och lår och så 150 situps, skulle gjort de övningarna jag skrev här för ett tag sen men det glömde jag av (a) får göra det senare istället! Gick upp till mormor och hjälpte dom lite med att redogöra inveteringen tillsammans med Emelie. Och sen när vi kom hem därifrån har det varit plugg hela dagen lång! Har samhällskunskaps prov imorgon och det är jag inte alls peppad på...

Nu ska jag fortsätta plugga, pusss.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress