elinaeek

Det suger i tarmen

Jag har suttit i tio minuter ungefär och tittat runt på lite fotobloggar, och fick tanken: när fotograferade jag sist? Gick in på min blogg och insåg att det är över tre månader sedan, eller det är knappt att den räknas för det var då jag fotade lilla Wilma, och den dagen var det så kallt så det var inte många bilder som blev knäppta! Så den senaste jag hade en "riktig" photosession med är Sandra och det var liksom i slutet av Oktober, det är fem hela månder.. Dags att ta tag i det här igen!

Vet att Emelie har varit lite sugen det senaste, och kanske Wilma också så det kanske kan bli av i veckan.. hmm någon annan som kanske känner sig lite sugen? Har ju fortfarande inte fått testa mitt 35mm objektiv och reflexskärmarna på riktigt ännu!

Så skicka ett sms om någon är sugen :D

Dags att fortsätta arbeta!

becca

hade varit kul om vi kunde fotaa! :D dock kan jag inte på lovet :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress