elinaeek

Lördag
   
Drygt med uppdatering har det varit de senaste 2 dagarna, men igår iaf var det dags för den efterlängtade Feting Festen Volym 2! När jag kom hem ifrån skolan, började jag göra iordning mig, och sen vid kvart över sju åkte jag tillsammans med Julia till Tranemo för lite förfest med god people! Själva festen vet jag inte vad jag ska säga, men jag hade en bra kväll iaf :) 

Vid elva vaknade jag till liv hemma hos Julia, börjar bli en vana men jag mår alltid bra dagen efter, ifs finns det kanske en anledning till de menmen, haha! Vi låg och pratade, kollade på knight and day, började kolla på gårdagens big brother som jag ska fortsätta med nu!
joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Tänkte bara säga att du nu har chansen att bli dagens blogg och du länkas inför mina 300-700 unika besökare/dag så passa på att anmäla dig, drar en vinnare på måndag kväll:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/helgens-blogg_03.html

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress