elinaeek

Fina fisken

Bra dag med möten x2, först med alla lärare ang EXPO imorgon som jag hoppas att alla ni som läser det här kommer på! Och sen efter skolan käk och fika på viskar med ambassadörerna och annat folk, fint gäng det där!

Så jag är hem kommer för en liten stund sedan och det har hunnit hända ganska mycket sedan dess, precis efter att jag hade tagit korten på mig och missen var han nära på att hoppa på mig (eftersom att jag tvingade upp honom på strykbrädan och sen tryckte upp iPhonen i ansiktet på honom) och sen ska jag fort springa upp till mitt rum, var vid halva trappan och då på något sätt slänger jag min telefon så den studsar tre gånger i trappan och landar på stengolvet utan minsta anmärkning, älskade telefon!

Nu iaf ska jag sätta mig ner och räkna matte, prov på fredag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress