elinaeek

8:e februari 2011
   
Idag har det varit en bra dag, lite seg men det har funkat!

I en hel vecka har jag gått och planerat denna dag, planerat en liten överraskning till mamma som fyller år idag. Hon skulle åka iväg p¨å spinning och när hon kom hem så skulle de stå lagad mat och massa tända ljus på bordet. Just för att visa min lilla uppskattning till henne, bara för att hon är bra och bara min mami. Men när jag kommer hem står hon och skickar iväg ett sms till släkten att hon skulle bjuda på lite kvällsfika med nybakat bröd, så min fina överraskning gick inte som de skulle.. Men jag fick berätta för henne, och hon sa de själv Elina, det är tanken som räknas. Så när jag kom hem ställde jag och mamma och bakade, 3 omgångar scones och två andra bröd, det var über gott och uppskattat :)

Sen har jag tillbringat kvällen vid tv:n samtidigt som jag masserade david i 50 minuter, är man snäll eller? Men nu ska jag chilla i sängen och titta på ett eller två avsnitt av OTH..

pussss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress