elinaeek

26:e Januari 2011
God morgon!

Igårkväll kom jag i sängs vid halv elva tiden och höll mig vaken tillsammans med mobilen en halvtimme till. Idag vaknade jag lugnt upp av Katrin Zytomierska, (den bitchiga sidan av henne). Testade att ladda ner appen, we wake u efter att Paow hade skrivit om de i sin blogg. Det var faktiskt ett ganska bra sätt att vakna upp på, skulle vilja köpa hennes snälll version också bara för att testa. Haha, första gången klockan ringde och hon började prata undrade jag lite vart jag hade hamnat, men kom ganska snabbt på vart jag var ;)

Jag tycker faktiskt att ni som äger en Iphone ska testa att köpa den appen, man vaknade lugn eftersom att hon egentligen bara pratar i början. Sen i slutet kan hon skrika, UPP MED DIG OCH GÖR FRUKOST TILL MIG ISTÄLLET. Men det blir samtidigt lite kul ;)

Nu har jag iaf fått i mig min frukost, väntar på att kaffet ska bli klart och gjort i ordning mig 2 liter kolsyrat vatten, som står på kylning. Jag ska försöka göra mig redo för en dag med massa, skrivande på engelskan..
wish me good luck!
   
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress