elinaeek

F***n
JÄVLA IPHONE, faan jag har inte synokroniserat min iphone på ett tag så jag satte in de i datorn och gjorde de nu. Och igår så när jag skulle lägga över outfitbilderna så använde jag mig av pappas datorn. Och så nu då när jag skulle koppla in den i den datorn jag använder i vanliga fall, så står det att den måste hitta iphonen och återsälla den och skit. Okej, att jag kanske skulle läsa lite nogrannare men det var de enda alternativet som jag kunde välja. OCH nu när den är färdig, så är ALLA min bilder som jag tagit efter ambjörnarpsfesten helt jäävla borta?!?! Så kan den ju inte göra, FAAAN vad irriterad jag blev nu. Det är ca 150 jäkla bilder som har försvunnit och de mesta av dom bilderna som är kvar har jag redan sparat på datorn!!!!

Någon annans om råkat ut för samma sak som jag? faaan :(
Josefin

jag kommer ta nya egobilder så du kan vara lugn<3 HAHha

Jennifer Berg

jag har råkat ut för samma sak! men sen när jag skulle koppla in den i min dator igen där jag synkroniserat allt från första början så kom det upp en ruta där det stod om jag ville synkronisera (tror jag, kom inte riktigt ihåg vad det stod) sen fick jag allt tillbaka igen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress