elinaeek

Nothing to wear
   
Jag har glömt att visa mitt senaste topp-inköp, som kommer ifrån H&M endast 149 kronor.

Annars då, joorå jag har ingenting att ha på mig. Är i behov av att shoppa, men om jag ska vara seriös så fattar jag inte vart alla mina kläder har tagit vägen? Ligger ingenting i lådorna på mitt rum, hm tvätten kanske? aah, jag vet inte.

Ikväll ska jag iaf upp till min fina vän Louise, som jag har saknat vi har inte träffats på över 6 veckor tror jag, to bad.. Min lilla Julia kommer också vara där men tyvärr kunde inte Sabina komma, men de lär ju bli fler gånger :) Tillbaka till inläggets ämne kläder, vad ska jag ha på mig idag? Vill inviga min nya tröja men ändå känner jag att ja kanske ska ha den i morgon kväll istället när jag ska på 18-årsfest hos Sara? För tar jag denna idag har jag inget att ha på mig i morgon.. Ilandspromblem nummer 1, haha!

Ni får ha en fin fredagskväll allihopa, så ska jag fortsätta diskutera min problem♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress