elinaeek

Fredag
Hej på er!

Dagen idag har rullat på, är näst intill klar med min portfolio bara lite småsaker kvar att fixa, svenskan var rätt dryg men skrattade igenom nästan hela lektionen. Våran engelska blev "inställd" eller nä inte inställd, men nu när vi håller på med nationellaproven så fick vi som inte hade de idag sluta. Så jag tog tre bussen hem, blev upphämtad i Limmared och åkte direkt ner till golfbana. Och golfen idag gick inget annat än skit, så finns inte så mycket att prata om tjurade och slutade spela efter tre hål..

Vi beställde med oss kebabsallad hem och sen har jag bara suttit vid datorn och degat. Ska kolla på bigbrother nu, och sen ska jag kika om det finns någon film att titta på! :)

ps. Imorgon ska jag ta igen all bloggning som jag har missat de senaste dagarna. Kom på att jag inte visat mina senaste inköp, sen varken Göteborg, Jönköping eller Borås så det kan jag också visa i morgon! :D

ha en fin kväll :*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress