elinaeek

Måndag
Heeej, och förlåt för min lama uppdatering men kul att se att alla hänger kvar endå! Statistiken brukar falla så fort uppdateringen försämras, menmen inte denna gången!

Hur har eran helg varit?
Kort om min helg: Min har varit lugn och skön, fredagen var en hemma kväll med familjen, hela lördagen låg vi och solade och på kvällen var jag ensam hemma med mamma och pappa. Söndagen sen, började vi med en morgon promenad på 1h 5 min och resten av dagen fördrev jag tiden med att hjälpa både mamma och mormor med trädgårdsarbete..

Idag har det varit "back to work", började dagen med en powerwalk på ungefär 0,5 mil och lite mys med mina bebisar innan det var dags att ta ut Bibbi på premiäråket (min moped för er som inte vet det)!! Annars har dagen rullat på som vanligt. Och hör och häpna!! Hade tanken på att jag skulle ge mig ut på en joggingrunda när jag kom hem, men förträngde det ganska snabbt när jag kom innanför dörren helt frusen efter moppeturen. Dock fick Emelie mig på andra tankar, och vet vad vi gjorde? VI CYKLADE CA 3 MIL!! Hulared - Torsbo - Dalstorp - Nittorp - Hem ! 1h & 20 min tog det, blev av med 1166 kalorier så jag fick min träning idag endå :D

Nu sitter jag nyduschad och fräsch och inväntar BB, :) 

   

   



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress