elinaeek

Tisdag och 29 grader
Behöver jag ens skriva det jag hade tänkt ifrån början (ang. mina två timmar i skolan idag) hehe, nä tror inte det vaa. Åkte iaf in till skolan vid sjutiden, lekte lite med klassen, fick tillbaka inlämningen jag skrev förra veckan, MVG , BRA ELINA! Tog bussen hem så att jag var hemma vid tolv, kom hem stekte till mig lite mat. La mig i solen och solade i 1 timme innan Matilda kom hit också, solade ytterligre lite till. Åt jordgubbar med grädde som jag köpte med mig hem innan Emelie hämtade upp mig med bussen. Sen kom tyvärr stora moln och la sig på himmlen, så då blev det ju då ingen solning som ni förstår ;)

Nu ska jag hitta på något frukstanvärt roligt, orkade inte raka mina ben ordentligt i lördags innan jag åkte till Gilslaved, så jag ska om en stund hoppa in i duschen och duscha av mig och samt då raka benen. Måla om mina naglar, fixa fram något att ha på mig i morgon och ladda kameran.. DET VANKAS SKOLAVSLUTNING, WIIE SOMMARLOV!!


pusss :*
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress