elinaeek

Ytterligare en onödig dag
Hej fina ni!

Idag har det varit ytterligare en onödig dag i skolan, så vad har vi gjort idag? Fått tillbaka våra Matte nationella, där det stod ett fett VG till mig, ätit glass med klassen och skrivit en utvädering.. Hade alltså inga lektioner över huvudtaget idag.

Men när vi gick ifrån skolan vid halv ett, satt jag tillsammans med Matilda, Josefin och Rebecca på viskan uteservering och njöt i solen till max. Gick liten vända på stan och fick med mig en ring, en klänning och ett par shorts hem :)

Efter shoppingrundan mötte jag och Matilda upp hennes mamma för att hämta ut hennes iPhone, och efter det åkte vi vidare till resecentrum för att där vänta 1 timme på bussen. Dock missade vi totalt att vi skulle hopp på 360 så det vara bara att vänta ytterligare 30 minuter innan vi kunde kliva på nästa buss hem.

Väl hemma nu har jag fått lite käk i magen och inväntar nu big brother! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress