elinaeek

min lilla älskling


Eftersom att jag och mamsen har varit ensamma hemma inatt så tog vi en välbehövlig sovmorgon till halv tio då vi blev väckta av att telefonen ringde. Det var mina tre små älsklingar som vill komma ner och dricka kaffe. Så större delen av förmiddagen gick åt till att mysa med underbaringen på bilden och även Einar och Almis!

Resten av dagen har susat förbi med städning av rummet/huset, vård av skor och tvättat sminkborstar. Övningskörde även till Anderstorp fram och tillbaka för att hämta hem Wilma och Matilda. Körningen gick bra, kan ju då även nämna att jag körde min första riktiga stadskörning in till Borås igår, gick bra det med :} Kvällen i alla fall har bestått av att mys med mami och mini, tittat på melodifestivalen och kyss mig samt ätit god mat och lite dipp på det!

God natt!

Emelie

Ååå <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress