elinaeek

Resumé
Vill egentligen inte ursäkta för att jag inte uppdaterar bloggen, men min blogg.se app krånglar så jag kan inte logga in och nu för tiden sitter jag knappt vid datorn någonting DÄRAV ingen update.
 
Men i Lördags jobbade jag mellan 10:00-17:00, hoppade in en snabbis i duschen när jag kom hem och gjorde i ordning mig för kvällens festligheten i Svenljunga. Var´t fest för David och som alla andra kvällar bjuds de på ganska mycket läskande tillbehör vilket gör att det alltid slinker ner några glas vin och några cider. Vi hade dock skjuts hem så kvällen blev ej så lång för våran del, tjugo i ett rullade bilen hem mot Gryttered igen.

Vilket var väldigt tur, skulle som igår jobbat mellan 11:00-16:00 men blir väckt av att telefonen ringer vid halv nio. Var min kollega som hade blivit sjuk och undrade om jag kunde hoppa in och jobba hela dagen i stället. Så var bara att traska upp och åka iväg till jobbet för en heldag med jobb, men cash is king och betald för 14,54 timmar blev jag, så jag var glad ändå! :}
 
Och eftersom att det blev en längre dag än vad jag hade räknat med igår så hade jag sett fram emot en sovmorgon idag, men fick igårkväll syn på att jag hade körlektion 08:30 i morse. Så var även idag tvungen att dra mig upp ur sängen för att ta mig in till U-hamn för körlektion. Körningen gick bra och på fredag är det dags för att börja repetera allt, kan med andra ord säga att det verkligen börjar närma sig nu! (fyller dock år om 1 månad).. I alla fall väl hemma drack jag och papi lite kaffe hos farmor innan jag åkte för att fixa en lunchlåda till mig, innan jobbet kallade, 13:00-19:15..
 
Och nu sitter jag i min säng hungrig som ett as och väntar fin besök!!! Vem kan detta vara tror ni? ;}
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress