elinaeek

Avslutningsvecka!
Medan en del har gått på sin studentvecka denna veckan gjorde jag min avslutningsvecka förra veckan. Det var fullspäckat schema från måndag till fredag, därav den sega uppdateringen. Men tänkte slänga in lite bilder och berättat lite kortfattat vad jag har hållt på med.

Måndag:

En dag i skolan , inga lektioner endast chill och fika. Hade förövrigt på mig världens fulaste nagellack, skämdes över att visa naglarna kan kortfattar säga att jag kände mig som en varningskona...

Tisdag:

I tisdags hade jag en hel dag i göteborg tillsammans med LBS-skolornas alla elev-ambassadörer , blev en dag på lisaberg, massa åk och 2 kg choklad rikare.

Onsdag:
Hemfärd från göteborg, rensade ur skåpet och drog sedan hem och gjorde ungefär ingenting, tror jag...

Torsdag:
Jobb dag, 12-19:15

Fredag:
Började fredagen med körlektion, åkte sedan vidare till skolan för vår mini avsnlutning, tog emot LBS-trofén och kollade sedan på fotbollen mellan lärarna och eleverna. Kvällen avlutades och mitt sommarlov började på bästa sätt, avslutningsfest i Månstad tillsammans med bästa klassen (eller ja, en del av klassen). Låter bilderna tala för sig själva.



Lördag: Vaknade upp rätt go, hehe men med illamående, mag ont och lite huvudvärk åkte jag iväg och jobbade mellan 10-17... jobbigt ska jag ta och tala om! På kvällen åkte vi ner till min kusin och hans tjej lägenhet och hade firade henne för att hon har tagit sin examen. Blev en ganska bra fest, vilket det oftast blir när vår släkt är i farten ;) Dock somnade deckade jag på soffan 1h innan hemfärd.

Söndag: Återigen dags för jobb. Kvällen erbjöd sen grillfest med hela tjocka byn hos våra nyinflyttade grannar och avslutades framför BB-finalen.

Måndag: Cash is king, jobb idag mellan 9-17. Har varit hemma i 1,5 h och inte gjort ett skit... stackars mig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress