elinaeek

Skärtorsdag
God morgon på er!
Den senaste veckan har jag inte haft turen på min sida när det gäller saker som jag äger, men det börjar rätta till sig igen. Under mitten av sista UF-dagen när vi var där och fotade gick min kamera "sönder" och någon dag efteråt så sätter jag mig kanske lite för hårt i min säng så själva stommen spricker och går sönder.. Men som sagt allt börjar bli i sin ordning igen, igår fick jag hem min nya lilla bebis och en ny säng kommer inom nästa vecka, Happy face!
 
Igår hängde jag hela dagen i Borås, först tillsammans med mormor för lite träningsshopping och fika hos g-mormor, sen hem igen och käka lunch för att sedan åka tillbka till Borås med Emelie för att köpa lite nytta till hennes & Davids lägenhet.
 
Nu ska jag svira om till träningskläder för spinning, löpning & styrka!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress