elinaeek

Två utav livets bästa dagar
Jag har sagt det förut och jag kommer säga det igen, jag hade verkligen kunnat göra om dessa dagar...
 
Glädjen och lyckan jag ser i mina ögon och även hos mina nära och kära gör mig alldeles varm i hjärtat. När jag satt och gjorde fotoboken hade jag en riktigt dålig dag, satt instängd på mitt rum och lyssnade på lugn musik som är gjord att jag ska gråta till. Det rann en och annan tår nedför kinden den kvällen kan jag lova, jag saknar det här dagarna, jag saknar umgänget och att inte få träffa dess härliga människor varje dag längre och jag saknar min tjejer otroligt mycket. Det har liksom bara gått tre månader sedan vi tog studenten och det känns som vi redan glider ifrån varandra, vilket är väldigt tråkigt..
 
Men nu har jag mina favoritbilder från både balen och studenten samlade i en och samma bok, en väldigt fin bok som kommer väcka några dåliga men framförallt väldigt många bra minnen♥
Josefin Stormwall

Lilla sötis jag försöker få tag i dig ibland och jag vill inte glida ifrån dig! Det vet du, umgås mer än gärna <3333333333333

becca

Jag saknar errr! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress