elinaeek

Mobiler

Jag har sparat födelsedags pengar i 2 år och nu är det dags att göra åt dom. Som en liten tidig födelsdagspresent köpte vi ett objektiv till mig i Göteborg, (18-200mm) det jag har velat ha ett bra tag nu. Över den summan som mamma och pappa ger mig har jag fått lägga ut 2800 kronor själv. Och nu har jag planerna på att köpa mig en ny mobil. Antingen en Xperia eller en Iphone, men jag vet inte än vad jag ska välja! Alla som jag har hört är väldigt nöjda med sin iphone, men min kusin och hennes pojkvän har köpt varsin Xperia och är även jätte nöjda med dom. Sen såg jag nu att via halebop så gick det bara att köpa Iphone 3gs 8GB och jag vill ha 16GB!

Så frågan är, IPHONE elr XPERIA? 



Kungen!

Jag tycker du ska ta en X10. jag har själv en sån dem är jäkligt sköna!



Hade bra och sköt om dig peace!

jennyjareteg

IPHONE! :*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress