elinaeek

4:e Advent
    
    Dagen har rullat på som bara den, känns som att jag inte fått någonting gjort. Men innan då så höll vi och och dansade i över 1 timme, riktigt jobbigt! Det sägs ju vara väldigt bra att dansa zumba för att komma i form, men själv tycker jag att detta känns minst lika mycket ;)

Har hunnit äta middag med familjen, kollat på handbolls finalen och bakat rocky road med mamma och Wilma. Nu sitter jag framför datorn igen, planerat lite inför morgon dagen. Är egentligen uppesittarkväll i skolan i morgon men jag tror att jag stannar hemma. Har iaf lite planer på dagen i morgon, bara allt går som de ska :)
din hemlige beundrare

min alldeles egna fotograf, så snygg! du älskar mina boobies :D

rebecca

din svikare! :( va är det för planer du har? fotografering?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress