elinaeek

Torsdag 23:e september

Ibland ska man ha tur!

Det över stämmer så väl och varför det ska jag ta och berätta!
Vi slutade 14:22 från idrotten idag så jag halv sprang tillbaka till ryavallen för att byta om och sen gå i raskt tempo till knalleland för att ta bussen upp till stan. Men när jag kommer runt hörnet vid ginatricot så ser jag ena bussen åka därifrån, aja det spelar ingen roll det kommer ju en snart ändå tänkte jag! hmm, kommer till busshållsplatsen och ser att nästa buss kommer om 10 minuter??? Klockan var nu 14:35 och jag hade då lite panik, som tur var körde nog bussen lite rally så den kom lite tidigare. Iaf 14:55 anlände bussen till den ska gå 14:56 från resecentrum, så jag traskade skulle egetligen hoppa på utanför badhuset, men tänkte att det var lika bra att ta nästa så jag inte möter bussen. Stod vi busshållsplatsen prick 14:58 ock vet ni vad?? DEN VAR TVÅ MINUNTER FÖRSENAD!

Det kallas lycka, så skönt att iaf komma hem litelite tidigare ifall man har chansen! 

   
bild från arkivet...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress