elinaeek

Vilken dag..

Idag när jag vaknade kändes mina ögon så tunga orkade inte hålla upp ögonen, och det fick jag sedan en förklaring till när jag gick upp och såg mig själv i spegeln. Hela mitt vänstra öga var svullet och jag kunde knappt se någonting. Trodde att det skulle bli bättre, men det blev bara värre för varje timme som gick. Så jag fick sluta kvart i två (slutar egentligen 15:40). Tog bussen till tranemo och mötte upp pappa där och åkte sedan upp till vårdcentralen för att kolla upp ögat. Första systern fick en chock för hon trodde inte att det skulle vara så svullet, haha! Fick iaf bara svaret att av en doktor att han trodde jag hade fått ett insektsbett, men det tror inte jag! Åkte hem var lite frösen, hoppade in i duschen och tog en varm dusch. Sen dess har jag suttit med isbitar på ögonlocken och nu ligger jag och vilar ögat lite.

Måste iaf börja röra mig från soffan, för ikväll är det fest! Ska sminka mig och så och sen upp till Louise för förfest! Ska försöka höra av mig innan vi åker hemifrån!

pusss

         
Inte så roligt, men nu har det ändå börjat lägga sig lite!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress