elinaeek

111222
Blev ingen sovmorgon idag inte, mamma kliver in på mitt rum kvart över sju och frågar om jag inte ska vakna till och kolla på julkalendern och sedan hjälpa mini med håret till hennes julavslutning. Det var första gången på två veckor jag var pigg när jag vaknade, typiskt nog! Men jag låg i alla fall kvar i sängen och kollade på julkalendern och gick sedan upp halv åtta för att göra iordning mini då va.

Så jag har haft en väldigt lugn morgon, ätit frukost, druckit te, kollat på ett avsnitt av glee och nu har jag precis kommit ur duschen. Ska upp och göra något som jg har skjutit på alldeles för länge nu, nämligen städa på mitt rum. Eftersom att det bara går längre och längre tid då jag låter mina kläder ligga slänga i soffan så växer högen för varje dag som går!

Känner mig inte jätte pepp på att jobba idag, skulle helst vilja ligga hemma och slöa hela dagen men det är bara på´t som sagt, moneymoney!!

Och sen vill jag ursäkta mig för den tråkiga bloggningen de senaste veckorna, kikade igenom bloggen igår och det är ju inte alls roliga inlägg och dom kommer inte så ofta heller! Hoppas jag bättrar mig med kameran under lovet, så jag kommer igång med fotandet igen!

puss så länge :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress