elinaeek

Tisdag

Blev ingen uppdateringen igår, var hemma soppas sent och tro de eller ej men det är något fel på batteriet i laddaren till våran dator så den får vi inte igång heller, sug..

Men igår iaf, så var jag skoltrött innan skolan ens hade börjat men humöret blev genast bättre när vi fick tillbaka matteproven vi gjorde innan lovet då de stod VG på de. Trodde faktiskt inte att jag skulle nå upp dit då man blev ganska överraskad när provet innehöll lite saker som inte skulle vara så viktiga att kunna, men de gick som sagt var bra endå! Sen på engelska lektionen, var min lärare glad(?) så den lektionen blev helt plötsligt rolig och vi fick även tillbaka en läsförståelse som de stog 10/12 Good, så då blev jag ännu gladare. På grafisk design sen fortsatte vi med att göra våra film omslag som jag blev klar med idag så den ska jag visa er sen! :)

Josefin

Fast hon har fortfarnade släppt den? ;) Eller försvinner låten? ;) hmmm

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress