elinaeek

20110920

Kommer till skolan idag och sätter mig på min första lektion som idag var företagsekonomi, säger Alicia till mig "Elina vi ska ta kort idag". Nice tänkte jag, att jag inte hade fått reda på detta tidigare, då jag hade tagit mig i från bussen hem till Jesper och sen från Jesper till södra torget i REGN! Jag brukar inte kunna gå utan för dörren om det regnar innan mitt hår börjar våga sig, men på något sätt idag var gud med mig så håret höll sig hyffsat platt. Så när klockan slog 14:10 var det bara att ställa sig framför kameran tillsammans med alla andra ambassadörer med våran lärare i knät och le som aldrig förr. Fast kan ju redan säga nu, att det vi fick se så såg det väl inte helt för skam ut :)

Förövrigt så har dagen varit chill, när jag kom hem ifrån skolan åkte jag och mami upp till mina små bebisar. Två pussar från Einar & Almis gjorde dagen mycket bättre, och sen att få sitta och mysa med lillen också som troligen kommer få heta Helge var inte helt fel. Sen nu när jag har varit hemma har jag sorterat lite papper in i pärmar från eventlektionerna och lite sånt. Sitter och försöker att komma igång med Historian, men det går som det går. Har bara öppnat dokumentet men inte rört tangenterna förrän nu, haha. Och just nu har jag inte lusten till att sitta och skriva på historian nu utan ska slå mig ner i soffan med datorn och knät och titta på idol! 

           

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress