elinaeek

Pluggis?
Förstår inte riktigt vad som har hänt med mig, det är 1 månad kvar till studenten och nu börjar jag vara duktig när det gäller skolarbeten osv. har ju hela veckan suttit fram och tillbaka med min projektrapport och lämnade in den igårkväll. Idag vaknade jag klockan sju och började klockan åtta fortsätta skriva på en inlämning som är över en månad sen, herregud på en lördag! Klappar mig själv på axlen och kan nu bocka av allt på min to do list, skönt!
 
Igår hade jag två alternativ antingen åka till Borås och festa eller stanna hemma och ta det lugnt, jag övervägde de hela och stannade hemma för istället träna i 1,5 timme. 30 minuter löpning i terräng, 40 min styrka för näst in till hela kroppen och avslutade med en nerjogg hemmåt igen. Idag känner jag helt klart att jag gjorde rätt beslut när man vaknar upp utan huvudvärk och ångest och tänker "jag ska aldrig mer dricka".
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress