elinaeek

20130815
Hej på er! 
 
Jag är ledig ifrån jobb hela den här veckan vilket är väldigt tråkigt men skönt på samma gång eftersom att jag inte haft så mycket lediga dagar under sommaren.Men nu hoppas ju jag naturligtvist att denna hösten kommer vara fullsmockad med jobb (så länge de går som jag vill, vill säga!). Kommer fortsätta jobba på Vagabond ett tag framöver i alla fall, har ett vikariat på minimum 10h/vecka fram till början av Mars ungefär. Det är inte så mycket, men bättre än att gå hemma och vara arbetslös. Men mitt hopp är att jag skall kunna hitta ytterligare ett extrajobb och därmed kunna få mina scheman att gå ihop. 
 
Hur är det med er annars idag då? Jag hade småkusinerna på pannkakasfrukost på morgonen och vi spenderade i stort sett hela förmidddagen tillsammans, har även hunnit vara ute på en kort promenad med Hugo. Nu ska jag ställa mig i köket och laga lite mat, see ya!
 
 
 
 
Anonym

fina du

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress