elinaeek

Tankar
Det gick lite väl vilt till på slutet av balnatten, kom en kille flygandes mot mig och BAM så gick mina glasögon sönder. Jag hade sådan tur att jag dagen efter kunde gå till smarteyes och få en annan båge ditsatt, en brun sådan... Så i början av Juli tog jag mig i kragen och beställde nya glasögon, de på bilden är ett par men så köpte jag även ett par nya svarta plastbågar som är lite större och kantigare än mina gamla. 
 
Jag har lite blandade känslor för den här dagen, många början skolan och här sitter jag, redo för att snart åka och jobba. Det är en befrielse att jag aldrig mer behöver gå till skolan, sitta på lektioner, göra prov, skriva inlämningar eller göra läxor. Samtidigt så är skolan en sådan enorm trygghet, man vet vad man skall göra varje dag och man behöver inte ta ansvar för så mycket mer förutom sina studier. Men sammanfattningsvis av mina tankar är jag väldigt glad att skolan är över för min del, att jag nu kan starta ett nytt kapitel i mitt liv.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress